Het kantoor hecht grote waarde aan de tevredenheid van zijn cliënten. Het kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.
Wanneer u ontevreden bent over bijvoorbeeld de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen bij uw eigen advocaat. Tevens kunt u uw bezwaren mailen naar info@bacas.nl
Het kantoor streeft er naar in overleg met u binnen twee maanden tot een oplossing te komen. Indien een langere tijd nodig is, zult u dit uiteraard van het kantoor vernemen. De overeengekomen oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen.
Indien u onverhoopt van mening bent dat uw ingediende klacht niet tot een bevredigende oplossing heeft geleid, kunt de klacht voorleggen aan De Geschillencommissie Advocatuur. Dit kan pas nadat u uw bezwaren eerst aan het kantoor heeft voorgelegd.
Geschillencommissie Advocatuur
Het kantoor is aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur. Deze geschillencommissie bestaat sinds 1 juni 1999 en ressorteert onder Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en die voor beroep en bedrijf (SGB) te Den Haag.
U kunt uw klacht tot uiterlijk 12 maanden na de datum van de schriftelijke reactie van het kantoor indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur.
De Geschillencommissie Advocatuur is bevoegd om te oordelen over klachten betreffende de kwaliteit van de dienstverlening van de advocaat en de hoogte van de declaratie. Het kan ook zijn dat u vindt dat u recht heeft op schadevergoeding. De Geschillencommissie Advocatuur is ook bevoegd om te oordelen over schadeclaims tot een bedrag van maximaal 10.000 euro. Hogere schadeclaims kunt u alleen voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur wanneer u de hoogte van de claim uitdrukkelijk beperkt tot maximaal € 10.000,-, waarbij u schriftelijk afstand doet van het meerdere.
Het kantoor zelf kan onbetaalde declaraties ter incasso voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur.
De Geschillencommissie behandelt de zaak volgens het Reglement Geschillencommissie Advocatuur dat geldt op het moment van het indienen van de klacht bij de Geschillencommissie. Tegen de uitspraak van de Geschillencommissie Advocatuur is geen hoger beroep mogelijk.
U kunt de Geschillencommissie bereiken op
Secretaris Geschillencommissie Advocatuur
Bezoekadres:
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag |
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag |
Telefoonnummer:
070-3105310